Zmena odesilatele pro nelokalni maily?

Tomas Klinkovsky tklink na iol.cz
Středa Leden 30 14:18:01 CET 2002

Nastaveni pomoci generics* mi prepisuje odesilatele i u mailu adresovanych
pocitaci, na nemz bezi sendmail. To jsem prave nechtel.

Potrebuji prepisovat odesilatele pouze u mailu, u nich sendmail provadi
relay. Jde to zajistit?

Dekuji

Tomas Klinkovsky

news:200201291716.SAA12617 na aragorn.ics.muni.cz...