DROP Mail-u

Dan Lukes dan na obluda.cz
Čtvrtek Leden 31 19:30:44 CET 2002

Pogac Daniel wrote:

> Vyhodili sme na tom stroji v lokalke jedneho usera, ktory uz u nas
> nepracuje. Sendmail vsak prijme mail pre neho a snazi sa poslat
> ho na ten stroj v lokali. Ten ho odmietne a posle spat linuxu. Ten ho chce
> vratit, ale ide o nejake konferencne maily a server z ktoreho
> bol ten mail odoslany ho takisto odmietne. Tym padom mi to zostava vysiet na
> tom mojom linux-e az do Time-outu.

	Vim, ze zrovna na tohle jste se neptal, ale chova se vam to dost
podivne. Po odmitnuti by melo byt vygenerovano chybove hlaseni a to
zasilano zpet - pricemz na "zpet" jej odmitnou, bud' temporary chybou,
nebo chybou permanentni. Pokud je odmitnuti permanentni, dopis ve fronte
nezustane. Temporary odmitnuti nastava z ruznych duvodu, ale vsechny
souvisi s nejakym problemem, obvykle konfiguracnim nebo problemem se
spojenim. Pokud vam tedy tyto dopisy zustavaji ve fronte opakovane, mel
byste zrejme zjistit jaky byl skutecny duvod odmitnuti, protoze skoro
jiste je neco spatne. A odesly zamestnanec neni pricinou, jen se diky
nemu na problem prislo ...

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz