Jak se zbavit X-Authentication-Warning?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Červenec 8 17:12:32 CEST 2002

Zdravím vespolek,

hlavičky X-Authentication-Warning jsem se popravdě řečeno už zbavil
a to přidáním řádku

Tuser

do souboru submit.cf . Předtím jsem zkusil spoustu kombinací v sendmail.cf
(resp. sendmail.mc), bez úspěchu. Je nějaké elegantnější řešení? Soubor
/usr/share/sendmail/cf/submit.mc má daleko do původního /etc/mail/submit.cf

V tuto chvíli mi to už funguje dle mých potřeb, ale stejně mi vrtá hlavou,
proč se to nedá udělat nějak jednodušeji. Modifikovat přímo submit.cf mi
připadá jak pro šílence. Potřebuji odesílat poštu jednoho uživatele
z pěti různých (externích) domén přes dial-up.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz

SuSE 8.0cz (Sendmail 8.12.2/8.12.2/SuSE Linux 0.6)