znak > v From -- PSAL JSEM HLOUPOST

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Červenec 10 12:22:35 CEST 2002

Omlouvam se, spatne jsem si precetl puvodni dotaz a odpovidal jsem na jiny
dotaz.

V. S.

--

--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, linka 154, MT 0603/855154.
Vedoucí referátu systémové administrace OIT, Vegacom, Praha-Ďáblice.