Jak se zbavit X-Authentication-Warning?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Středa Červenec 10 15:19:34 CEST 2002

On Wed, Jul 10, 2002 at 11:42:21AM +0200, Vladimír Solnický wrote:

> Přidat
> define(`confTRUSTED_USERS', `user')dnl

Díky za radu, bohužel přesně toto jsem již zkoušel dříve a bez úspěchu.
V SuSE 7.0 to fungovalo, v SuSE 8.0 už ne.

> do sendmail.mc nebo přes DontBlameSendmail (podrobnosti v dokumentaci nebo
> na www.sendmail.org) zakázat tuto vlastnost (mám dojem, ale stoprocentně
> jistý si nejsem, že je to sednmailu možno nařídit).
> V. S.

Zkusím ještě DontBlameSendmail. Obávám se, že pes je zakopán v souboru
/etc/mail/submit.cf , od kterého vývojáři SuSE jaxi nedodali odpovídající
submit.mc (překladem m4 submit.mc nevznikne aktuální submit.cf).

Buď to nechám plavat (hack mi jede) nebo zkusím udělat reverz na submit.cf,
až se budu hodně nudit :-)

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal