reseni podnikove posty (postfix)

Martin Postulka Martin.Postulka na cerge-ei.cz
Čtvrtek Červenec 11 10:19:59 CEST 2002

Peter Mann wrote:

> samotny cyrus imap to nevie, mozno existuje nejaka nadstavba ... cyrus
> imap pouziva svoj vlastny format na ukladanie posty (podobny maildiru),
> co ja osobne povazujem za velku nevyhodu, kvoli ktorej som sa rozhodol
> radsej pre courier-imap

Cyrus imapd sice pouziva svuj vlastni format ukladani, to je pravda,
ale umi jak IMAP tak POP3. Jedina nevyhoda (mozna pro nekoho zasadni)
je nekompatibilita napr. s lokalnim standardnim klientem mail atp.
Obejit se to da jedine tak, ze i jako "lokalniho" klienta nasadite napr. Pine
a zenete ho stejne pres IMAP/POP.

Martin Postulka