Problem s prilohami

Rehor Petr petr.rehor na i.cz
Pátek Červenec 12 15:08:25 CEST 2002

> Prosim o radu prisli jsme na Redhat  a pouzivame sendmail
> 8.11.2-14 a mame problemy s kodovanim priloh. Prilohy chodi
> Necitelne a my take posilame prilohy necitelne v ramci firmy
> kde pouzivame Winroute tak to chodi v poradku. Predem dekuji
> za pomoc. Martin Lacina System administrator

Tohle jsem uz jednou resil, a nakonec to nebyla nase chyba,
ale chyba v sendmailu na strane adresata. Jednalo se o tuhle
chybu:

8.10.0/8.10.0	2000/03/01
Avoid removing the Content-Transfer-Encoding MIME header on
MIME messages.  Problem noted by Sigurbjorn B. Larusson of
Multimedia Consumer Services.  Fix from Per Hedeland of
Ericsson.

Tedy k prijemci dosel mail, kteremu chybela hlavicka
Content-Transfer-Encoding. Je treba se podivat na hlavicky
mailu, ktere dojdou pokazene, jestli to neni zpusobene timto
jevem a podle Received hlavicek se pokusit dohledat, ktery
postovni server za to muze a domluvit jeho aktualizaci.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 (38) 731 28 08
Fax: +420 (38) 731 14 80
mailto:petr.rehor na i.cz
http://www.i.cz