Postfix a timeout

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Červenec 22 06:12:01 CEST 2002

On Fri, Jul 19, 2002 at 05:28:12PM +0200, Marian Cavojsky wrote:

> On na dialupe prijima postu pomocou SMTP? Asi nie. Takze ten postfix
> komunikuje s inym MTA na pevnej linke. Treba skontrolovat celu cestu.

dotycny zrejme musel "stiahnut" danu 5 megovu postu 5 krat .... nech
namiesto POP3 pouziva IMAP, takto stiahne iba hlavicky ... pripadne
existuju nejake rozsirenia POP3, ktore vedia zmazat postu na serveri bez
stahovania (ale to je uz OT - nesuvisi to priamo s povodnym problemom)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE