552 Message size exceeds

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Neděle Červen 2 18:18:32 CEST 2002

On Sat, Jun 01, 2002 at 09:11:20PM +0200, Petr Simek wrote:

> Pokud by jste to chtel resit omezenim velikosti zprav prochazejicich
> serverem (i odchozich) tak dobre jsou parametry :
>
> LOCAL_MAILER_MAX
> SMTP_MAILER_MAX
> PROCMAIL_MAILER_MAX

Už jsem se setkal se serverem, který mi vrátil na 1MB mail upozornění
na nedoručitelnost a jako přílohu mi přihodil původní mail, ale
zkrácený na několik KB. Na identifikaci odchozí zprávy to úplně stačilo.
Myslím, že tohle Zdeňka (i mne) zajímalo. Omezovat všechny maily by asi
nechtěl.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal