amavis & maily, ktore iba prechadzaju cez sendmail

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Červen 4 15:20:53 CEST 2002

Prave som si to na jednu masinu nainstaloval (aj ked nie je moc skusobna,
ale nie je to hlavny mailer pre vsetkych, takze to staci)
Stiahol som trial verziu NOD32 a ide to tak ako chcem. Dakujem, to
som potreboval. Mozem kontrolovat prilohy aj kontrolovat na virusy.
Super. Ci budu nejake chyby uvidim.

Igor