OT: cz.comp.mail.sendmail

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Červen 10 12:07:49 CEST 2002

On Mon, Jun 10, 2002 at 08:21:00AM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:
> Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk> wrote:
> -> ja by som uvital, keby som tu mohol davat otazky vseobecne o mail
> -> programoch, teda MTA, MUA, LDA atd. (aj pop3/imap)
>
> kedysi sa povedalo ze tato konferencia je pre vsetky MTA. Ale imho pre MTA
> by mala aj zostat.

ok, suhlasim ... lenze "kedysi sa povedalo" nepoznaju novi clenovia
konferencie a vznikaju tu mylne nazory: "cz.comp.mail.sendmail - IBA
sendmail" ... a kopa otazok na MTA sa pohybuje v linux na linux.cz
(postfix, qmail)

BTW - o navrhu pridat sem aj nieco viac ako MTA iba uvazujem a ani som
tu ziadne otazky nesuvisiace s MTA neposielal - na druhej strane si
myslim, ze problematika mailov je uz dost rozsiahla, aby sa im vyhradila
samostatna konfera (najlepsie NOVA)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE