sendmail a relay jeste jednou

Roman outbound na centrum.cz
Úterý Červen 11 17:15:01 CEST 2002

Hoj,

predevcirem jsem sem psal tento mail:

 V manualu se pise neco o FEATURE(`relay_local_from')
nebo  FEATURE(`relay_mail_from') ale nevim, co by v mem pripade bylo lepsi.
Nejak nechapu presny rozdil techto dvou voleb.

toto se presne tyka tveho dotazu, nicmene, tusim ze jsem do sendmailu dal
oboje, ale ze ted outlook pri prijimani posty zahlasi chybu (ALE POSTU
PRIJME A ODESLE, coz je to co chceme :-)) takze se to bude muset doladit.

Jo a timto se vlastne dostavame do potencialnich problemu, ktere zde resi
kolegove s tim spamem a generovanim from hlavicky dle domen urcite masiny
(!)

Takze nejlepsi je POP-BEFORE-SMTP ! Ale to uz vubec nezmaknu nahodit v
sendmailu, jestli to vubec jde :)

R.