znasobeni prichozi posty

Jan Ostry ostry na mail.edpsro.cz
Pátek Červen 14 15:32:51 CEST 2002

No urcite to jde tusim ze .forvard ? to resi ale take sendmail uz
nepouzivam tak presne to nepamatuji. Take to slo udelat v /etc/aliases
pridat komu vsechno se ma mail preposlat a pak se to prikazem tusim
newaliasess spustilo a fungovalo prosim kdyztak mne nekdo opravte.

"Ivo Panacek" <ivop na regionet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:1022499393.12481.51.camel na roger.hq.jlabs.cz...