medzera v adrese

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Červen 25 12:36:30 CEST 2002

> ten citam paralelne, ale tam som nasiel tiez iba to, ze adresa moze
byt
> "Quoted-string" a nema mat /ASCII "control characters" (decimal
value
> 0-31 and 127)/, ale stale neviem co s tou medzerou

zrejme je teoreticky mozne mezeru v email adrese (resp  pred
zavinacem)
pouzit (v quoted stringu cili zrejme RCPT TO: <"Jan Novak"@firma.cz>)
ale v praxi to bude dost o usta (mail asi daleko nedojde) a je
otazkou, zda
vsechny mail klienti to zvladnou spravne oquotovat....

PS: Zkousel jsem a Sendmail takove adresy akceptuje a doruci...

Komentare k RFC 2821 a 2822 najdete tady:
http://www.remote.org/jochen/mail/info/chars.html

Note: podle tech RFC muze byt pred zavinacem dost podivnych znaku. A
podle 2822 dokonce i za zavinacem :-)

D. Toman