medzera v adrese

Tibor Bartos bartos na rainside.sk
Neděle Červen 30 10:51:17 CEST 2002

Dan Lukes wrote:
> 	Vratim-li se tedy od teorie zpet k praxi - zkuste quotovany zapis bez
> uvozovek, tedy
> Janko\ Hrasko na domena.cz
> nicmene je take docela dobre mozne, ze s ohledem na zminene "SHOULD NOT"
> proste virtusertable takovy format vubec nebude podporovat, protoze
> takovouhle adresu proste vubec nemate mit ...

Nie, problem je niekde uplne inde.

Sendmail ako taky nema nijaky problem s quotovanym stringom ako menom
uzivatela, co si mozete lahko overit cez sendmail -bt. Takisto je mozne
meno s medzerou v uvodzovkach zapisat do aliasov.

Problem je v tom, ze sendmail pre virtusertable konzultuje databazu
vytvorenu prikazom makemap. V tejto databaze takisto moze byt kluc,
ktory obsahuje medzeru.

Avsak samotny prikaz makemap povazuje medzeru za oddelovac kluca od
hodnoty a pokial viem, neda sa tomu zabranit (nechce sa mi pozerat
do zdrojakov). Vyskusajte si makemap -v a uvidite, co povazuje za
kluc a co za hodnotu.

Takze pokial chcete v klucoch pre virtusertable mat medzeru, zrejme
staci upravit makemap, alebo si databazu vytvorit vlastnym programom.

Tibor Bartos