Transparenti prevod UUEncode

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Březen 1 09:21:26 CET 2002

Dobry den,
Pouzivam webmail SquirrelMail, ktery si neumi poradit s prilohami pro
prenos upravenymi pomoci UUEncode. Shodou okolnosti nas nejvetsi zakaznik
pouziva UUEncode, takze bych potreboval trosku pomoc ;-)

1) je mozne na serveru transparentne prevadet UUEncode prilohy do nejakeho
jineho formatu (BASE64, samozrejmne vcetne vsech hlavicek atd...)?

2) Vite o nejakem jinem webmailu, ktery by si s tim vedel rady?

PS: Uprimne receno by mi maximalne vyhovovalo, kdyz by slo pouzit variantu
1), protoze stavajici webove rozhrani sqele vyhovuje nejen mne, ale i vsem
uzivatelum site.

		Predem dekuji Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..