SMTP forward

zzz na mybox.cz zzz na mybox.cz
Pondělí Březen 4 22:36:11 CET 2002

Díky za vyčerpávající odpověď. Ale asi jsem se vyjádřil nepřesně.
Myslel jsem takové řešení, aby mail "z venku", který může mít přílohu
několik MB a je adresován uživateli, který má mailbox na pobočce,
neputoval celý na HQ a pak z HQ na pobočku.

Přestavuju si to něco jako ICMP REDIRECT na úrovni protokolu SMTP.

>         Dopisy pro pobocku, zasilane odkud ?

>         Dopisy "z venku" tezko - pokud maji vsechny stejnou adresu, neni podle
> ceho rozhodnout, ze maji jit na pobocku a ne na HQ.

Trochu jsem v bádání pokročil. V RFC0821 jsem našel toto:

RCPT TO:<Paul na USC-ISIB.APA>
551 User not local; please try <Mockapetris na USC-ISIF.APA>

Problém bude ale asi v tom, že odesílací SMTP server na tuto odpověď
nezareaguje odesláním mail na Mockapetris na USC-ISIF.APA. Místo toho
vrátí chybu 551 odesílateli.

--
Tnx

Zdeněk