Smerovani posty pomoci Sendmailu

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Březen 5 10:17:50 CET 2002

On Mon, Mar 04, 2002 at 05:11:29PM +0100, hanc wrote:
> Dobry den,
> mozna to patri do sendmail konference ale mozna bude nekdo vedet.

Ano, patří to do sendmail konference.

> Resim situaci, kdy je potreba aby ruzni uzivatele napr. user1 na domena.cz,
> user2 na domena.cz ... poslali mejl do jedne schranky temp na domena.cz a z ni
> potom odesla posta tak, jako by to posilal jeden uzivatel, tj. e-mail by mel
> ve from napr. info na jina_domena.cz .
> Mate s tim nekdo zkusenost ?
> Studoval jsem aliasy a takovy veci ale nejsem z toho zrovna moudrej.
> diky!
> hanc

Není tady zmínka, kam odesílatelé napíší adresáta. Ta schránka
temp na domena.cz je IMHO zbytečná. Sendmail: /etc/mail/genericstable

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz