Problém MIME

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Středa Březen 6 16:04:20 CET 2002

> From: Dalibor Kouřil <dalibork na sorbi.cz>
> To: "Sendmail na Linux. Cz" <sendmail na linux.cz>
> Subject: Problém MIME
> Date: Wed, 6 Mar 2002 15:37:39 +0100
>
> místo čitelného e-mailu (klient Outlook, mail server Exim) mi dosla tato
> zprava v tele.... Nevite kde muze byt problem ? A jak ho odstranit ?
>
>   This message is in MIME format.  The first part should be readable text,
>   while the remaining parts are likely unreadable without MIME-aware tools.
>   Send mail to mime na docserver.cac.washington.edu for more info.

Asi jde o MIME-zprávu typu multipart/..., ale v hlavičkách zprávy není k tomu
korektní informace, takže MIME-MUA to považuje za non-MIME zprávu. Jinou
možností je nekorektnost MIME-MUA. K "rozsouzení" je třeba zkontrolovat
hlavičky zprávy - v MS-Utlouku záložka "Možnosti" - korektní je toto:

kde {typ} je obvykle buď "mixed" nebo "alternative" a {oddělovač} je nějaký
generický řetězec volený tak, aby se zaručeně v dalším textu příslušného
MIME-stromu nevyskytoval. Jednotlivé části zprávy (které mají opět své
hlavičky) pak jsou uvozeny řádky s obsahem "--{oddělovač}" a celý
MIME-strom je ukončen řádkem s obsahem "--{oddělovač}--".

Viz RFC 2045 až 2049 a další doplňky.

BTW: Tato věc nesouvisí s tématickým zaměřením konference - MTA (off-topic).
--
                                                Luboš Kašpar