Sendmail a zvedani linky

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Pátek Březen 8 12:02:15 CET 2002

                    Zdenek Pizl
                    <z.p na linux-cd        Komu:      sendmail na linux.cz
                    .cz>                 Kopie:
                                         Předmět:        Re: Sendmail a zvedani linky
                    08.03.2002
                    11:24
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    sendmail

Dne pá 8. březen 2002 10:57 Tomas Lada napsal(a):
> Dobry den
> rad bych nastavil sendmail tak, aby vyprazdnoval frontu
> cca 1x za 4hod. Kdyz totiz posilam e-mail sendmail mi
> vzdy vytoci a snazi se poslat e-mail hned, coz neni
> ekonomicke. Rad bych ho presvedcil k tomu, aby vse daval
> do fronty a jednou za 4 hodiny ji "vypustil do sveta".
> Mam RH7.2 vytacim pres ppp - dial-on-demand.
> Sendmail je 8.11.6 - 8.9.3.

viz predchzi mejl a
http://www.uwsg.iu.edu/edcert/session3/mail/op/op-sh-5.6.html

                                                         z.p.
predchozi e-mail si bohuzel asi neprectu, jelikoz jsem se prihlasil do
konference az ted ....ale rad bych :-)
V /etc/sendmail.conf mam nastaveno defaultdelivery na queue, ale on se pta
dns a vzdy vytoci, tak nevim kde bych to potlacil....
S pozdravem