Sendmail a zvedani linky

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Pátek Březen 8 13:39:06 CET 2002

                    Zdenek Pizl
                    <z.p na linux-cd        Komu:      sendmail na linux.cz
                    .cz>                 Kopie:
                                         Předmět:        Re: Sendmail a zvedani linky
                    08.03.2002
                    12:31
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    sendmail

Dne pá 8. březen 2002 12:34 Tomas Lada napsal(a):

> sel i do linux na linux.cz

> snazi se resolvovat nejake DNS jmeno (mate nastaveneho
> smarthosta, ze?).
> ---> ano
>
> Zkuste v /etc/nsswitch.conf nastavit, aby
> se ptal nejprve lokalne (hosts) a pak az DNS, a do
> /etc/host pridejte radek resolvujici Vaseho smarthosta
> ... ^^^^^^^^^^

ano, ma tam byt /etc/hosts , diky za opravu

> ---> /etc/hosts     radek pro "smarta" jsem doplnil
> tady je muj    /etc/nsswitch.conf

zda se byt OK

> Tohle jsem zmenil a nezabralo to.........
> Jinak na tom server bezi jeste DNS - bind

a jste si jisty, ze Vam to vytaci sendmail a ne named ??

---> no rekl bych ze to opravdu vytaci sendmail, snazi se vse odeslat ihned
jak to dostane
no a kdyz se startuje tak vytaci linku taky....
Nenapada Vas jeste nejaka volba v sendmail.conf?
Tomas Lada