Problemy s odchozi postou a QMail

Petr Kucera xkucera na informatics.muni.cz
Pátek Březen 8 18:05:31 CET 2002

> qmail-pop3d, resp. qmail-smtpd poustite pres tcpserver? S jakymi
> parametry?
>
> Zkuste pridat parametr -H (do not lookup remote name) do volani
> tcpserveru.

	Ted jsem si jeste vzpomel, ze blbnou i jine veci, jako napr. ftp. Kdyz
se snazim z vnitrni site pripojit pomoci ftp protokolu k tomu linuxovemu
serveru, tam me vytimeoutuje. Nevim, jestli to ma s tim nejakou souvislost, ale
jindy to slo naprosto bez problemu. Z venku se pripojim bez problemu kdykoliv.
Prichozi posta je take naprosto bez problemu. Blbne akorat ta odchozi.

	PK