Problemy s odchozi postou a QMail

Petr Kucera xkucera na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 11 16:38:50 CET 2002

> Logika toho prikazu je presne opacna. Pokud pouzivate tcpserver k
> provozovani serveru na portu 53 tak tento parametr musite pouzit.
>
> Funguje to tak, ze kdyz volate tcpserver s olbou -H, tak se nebude
> snazit resolvovat jmena vzdalenych pocitacu pres DNS.

Tak jsem to zkusil s tim parametrem -H, situace se sice zlepsila asi o 50%, ale
stale je to nedostacujici. Drive bylo mozne behem jednoho spojeni odeslat i
nekolik majlu zaraz, ale ted max. 1/2min.

	Ma nekdo jeste nejaky napad, co by to mohlo urychlit nebo co by mohlo
byt kde spatne?

	Dekuji.

		Petr Kucera