Sendmail za DIAL-UPem a dorucovani v lokalni domene

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Středa Březen 13 14:35:14 CET 2002

Dobry den
diky za info.
Nakonec jsem to nasel v FAQ na sendmail webu..
S pozdravem
                     Tomas Lada

                    Lubos Kaspar
                    <kaspar na cnb.c        Komu:      sendmail na linux.cz
                    z>                   Kopie:
                                         Předmět:        Re: Sendmail za DIAL-UPem a dorucovani v lokalni
                    12.03.2002           domene
                    17:41
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    sendmail

> Subject: Sendmail za DIAL-UPem a dorucovani v lokalni domene
> To: linux na linux.cz
> Cc: sendmail na linux.cz
> From: "Tomas Lada" <Lada na bitservis.cz>
> Date: Tue, 12 Mar 2002 16:49:01 +0100
>
> neresil jste nekdo nasledujici problem?:
> mam nakonfigurovan sendmail na queue rezim, ten vse uklada do fronty a
> vypousti postu do sveta via cron v dany casovy interval.
> Chodi ok, ale ted bych jeste potreboval aby mi nedaval do fronty postu
> urcenou lokalnim uzivatelum (pro lokalni domenu). Potreboval
> [...]

To je podle me jedna z uplne zakladnich funkci MTA a asi by melo
stacit nastavit v nejakem implicitnim sendmail.cf spravne Cw, DS (DR, DH) a
dale "O HoldExpensive=True" a pro odchozi postu pridat do prislusneho
SMTP-maileru (asi "Mrelay") priznak "e" (expensive). Pro m4 jsou na to asi
nejake povidacky typu "FEATURE" nebo tak nejak (do sendmail.mc), to bohuzel
neznam.
--
                                                Lubos Kaspar