Filtrovani odchozi posty na sendmail

Vaclav ST vaclavST na seznam.cz
Pátek Březen 15 13:01:21 CET 2002

Zdravím
> mame problem, jiz jsem zde psal, ale mozna jsem se spatne vyjadril:
> Mame pevne pripojeni s rychlosti xx.
> Behem pracovni doby je tato linka prevazne zatizena (casto i
> pretizena)postou + internet
> zjistili jsme ze zamestnanci posilaji hodne mailu (MPG,AVI) a i
> hromadne, cimz uplne zahlti linku.
> Z tohoto hlediska bychom potrebovali nejak zajistit (bohuzel nevime
> jak) aby tyto maily odchazely az po pracovni dobe.
> Bud filtrovat celou postu a velke maily odesilat az odpoledne, ale
> pak tady byla dobra pripominka ohledne dulezitosti.
> Jak ovsem tuto dulezitost nastavit?
> [...]

Zdravim. Kaskada MTA by sla, ale prave jde o to trideni.
Mozny postup: (pokud je to blb... tak me prosim opravte)

Na vnitrim mailerovi si nastavim 2 fronty do kterych se bude
presouvat posta v zavislosti na vstupnich podminkach
(jde to u sendmailu ?)
pak jednotlive fronty  dle roztrideni budu predavat uzlovemu
mailerovi (tzn. jedna automaticky a druha odfiltrovana az po urcite
hodine)

Pak ale nastava otazka co to bude filtrovat,
zda nejaky externi programek nebo primo pres sendmail.cf ?

Pokud nejaky programek, tak nemate nekdo link na net ?
Nebo je nekde na netu popis featury na trideni pro sendmail
nebo jiz to nekdo delal ? (v FAQ jsem to nenasel)

 Diky za vsechny pripominky ci nakopnuti spravnym smerem ...

 S pozdravem
 Vaclav
 Steffek

GEnius bez pocitace - nemyslitelne ;-) http://www.genius.cz