verejna slozka v IMAP

Jan Svec jenik na jikos.cz
Pátek Březen 15 16:08:02 CET 2002

Dan Ohnesorg wrote:

> Nevite nekdo, jak se v mem aute zapina automaticka prevodovka? ;-))
>
> Jaky je to IMAP server a v jake verzi? Bez toho zni odpoved treba takle:

IMAP-2000c. Jelikoz o IMAPu nic nevim, myslel jsem, ze je to nejaka obecna
zalezitost, nezavisla na konkr. serveru. BTW zrovna Vy jste o tom mluvil na
sve prednasce na lonske Linux Hall na Invexu. Rikal jste, ze je to snad
pomerne neznama vec, ale uz si to presne nepamatuji...

BTW kdyz uz mluvime o tech verzich - muzete oznacit nejaky IMAP server jako
    lepsi ? (Vim ze takhle obecne je to tezke. Chystam se ho nasadit na
siti s asi 200 uzivateli, tak mi jde o to, jestli je nektery treba
vhodnejsi pro vetsi zatizeni, konfigurovatelnejsi, atd...)

Diky

--
Jan Svec
jenik na jikos.cz