vyhody IMAPu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Březen 15 17:09:19 CET 2002

On Fri, 15 Mar 2002, Jan Svec wrote:

> jeste bych mel jeden dotaz ohledne IMAPu:
> Na strance www.imap.org jsem nasel pomerne zajimavy clanek, srovnavajici
> POP a IMAP a je v nem nasleduji odstavec:
> # IMAP protocol advantages:
> -Suitable for accessing non-email data; e.g., NetNews, documents.
> Konkretne me zaujala posledni polozka a to pristup k "neemailovym :)"
> datum. Jakym zpusobem lze toto aplikovat ? Rad bych uzivatelum zpristupnil
> nektere dokumenty, ale jedine co me napada je vystavit je jako prilohu
> mailu v nejakem sdilenem folderu. Nebo to jde nejak lepe ? (abych byl jeste

Obycejne staci ten soubor nakopirovat do adresare ve kterem ma dany
uzivatel foldery, zalezi pak na klientu jak se s tim vyporada, nicmene lze
s tim souborem normalne pracovat.

Nevim jak je to presne ve specifikaci IMAP protokolu, tak dopodrobna jsem
ji nestudoval, ale faktem zustava, ze se dost klientu takto chova ;)

--
JiKos.