Sendmail a hlasky v logu

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Pondělí Březen 18 14:02:35 CET 2002

                    Pavel Kankovsky
                    <peak na argo.troja.mf        Komu:      sendmail na linux.cz
                    f.cuni.cz>                 Kopie:
                                               Předmět:        Re: Sendmail a hlasky v logu
                    18.03.2002 13:19
                    Odpovězte prosím
                    uživateli sendmail

On Mon, 18 Mar 2002, Tomas Lada wrote:

> Nekdo z Ciny se snazil ziskat databazi aliasu pro uzivatele "root,
> admin,backup...." via sendmail. Daji se nedkde dohledat ty zpravy?
Jake zpravy?
Asi jsem to spatne zformuloval, jde mi o to zjistit o co vse se (co se
sendmailu tyce) nekdo pokusel,
kdyz mam v logu jen hlasky viz. predchozi e-mail pro pripad ze by se nekdo
pokousel o neco podobneho...

> Nejsem si jisty jestli mam expn vypnuty...

Co brani to vyzkouset?

Je to zakazany :-)S pozdravem
          Tomas Lada