schranky v jedne domene u providera i u zakaznika

Jaromír Šebela jsebela na bk.cz
Úterý Březen 19 09:09:09 CET 2002

DD,
poradte mi prosim, nejak jsem se zamotal.

Mam postu na domenu smerovanou na server providera. Na tomto serveru
jsou nejake schranky, ktere se maji vybirat ze sveta a zbytek je forwardovan
na nas server. Vedeni chce, aby veskera posta byla jen uzivatel na domena.cz
a o subdomenach typu server.domena.cz nechce slyset.
Celkem to chodi jak ma, az na to, ze pokud nekdo z vnitrni site (z naseho
serveru)
posle mail tem, co maji schranky u providera, tak mi provideruv server
napise:
mail loops back to myself

Na nasem serveru mam postfix. Zkousel jsem to pres virtual, .forward a porad
je to marne. Myslim si, ze servery se brani zacykleni posty, ale nevim,
jak z toho ven.

Predem dik za radu.