vpopmail, Qmail a fastforward

Mira Tempír mira-junk na cekit.cz
Středa Březen 20 21:17:00 CET 2002

On Tue, 19 Mar 2002 18:30:38 +0100, Jan Svec wrote:

> Dobry den,
>
> jeste bych mel maly dotaz ke Qmailu. Cely den o nem sbiram informace,
> ale porad mi neni moc jasna jedna vec: Pokud pouziji vpopmail, je mozne
> pouzivat v qmailu dot-forward a fastforward ? (mozna to spolu nesouvisi,
> ale je uz vecer a nejak si to nejsem schopen domyslet ;).

Jde. Souvisi to, ale nevylucuje se to, nebot vpopmail se od tech dalsich
dvou programu lisi v tom, co dela.

> A druha
> otazka: pochopil jsem spravne, ze pri pouziti vpopmailu, pokud chci
> vytvorit .qmail soubor pro virtualniho uzivatele user, tak misto toho,
> abych vytvarel .qmail v homeadresari (ktery neexistuje) uzivatele user,
> vytvorim v adresari virtualni domeny soubor .qmail-user ?

Zalezi na tom, co mate v .qmail-default, je dulezite si uvedomit, co je v
tomto pripade domovsky adresar a pod jakym uzivatelem jsou tyto emaily
dorucovany (mam na mysli uzivatele z control/virtualdomains - tj. ne ten
z /etc/passwd.

Hint: control/virtualdomains -> users/assign -> man 8 qmail-local

--
M. Tempir