Qmail + ostatni

Liquid liquid na liquid.cz
Neděle Březen 24 10:34:10 CET 2002

> Ahoj,
> nedavno vysla na www.root.sk rada clankou Stavime mailserver.
> Ako smtp pouzili qmail+vpopmail atd. Myslim ze to by ta mohlo zaujimat.
> btw: ja pouzivam qmail+vpopmail+qmailadmin+squirremail+courier-imapd a
> zatial to fachci skvelo :))

Diky. Tyhle clanky jsem si precetl. Ale preci jenom tam neni vsechno co by
me zajimalo.
Zajima me konfigurace, kterou mas presne ty, i vcetne toho webmailu. Taky
jsem na nej narazil a chtel bych ho pouzit.
Prosim mohl by jsi mi pomocty s nasazenim teto sestavy i u me. Nejsem
prislis zdatny Linuxar a tak by se mi hodil nejakej navod, KROK za KROKEM.
:-)

Liquid