niektoré prílohy e-mailu neprejdu - trochu dlhšie

Dan Lukes dan na obluda.cz
Pátek Březen 29 00:34:44 CET 2002

Lubos Moscovic wrote:

> A teraz k jadru problému: Potreboval som poslať priateľovi e-mail s
> prílohou
> 2 .zip súborov. Keď som ich však posielal, tak ich môj server poslať
> odmietol a napísal : status=deferred (conversation with
> mail.stonline.sk[213.81.152.8] timed out while sending message body)

> A teraz klinec - topiacy sa aj slamky chytá - skúsil som rozpakovať
> dotyčné .zip a všetky súbory ktoré tam boli (všelijaké dlhé a divoké
> názvy s
> diakritikou) som premenoval na extra-kultivované názvy (do 8 znakov a
> bez
> [...]

	No, mate docela pravdu - byly potreba prave dve precteni, i kdyz uz po
prvnim jsem intuitivne tusil co chcete rict ... ;-)

	Jen tezko mohu odhalit skutecnou pricinu problemu, ale mohu vam dat tip.

	Ona cilova sit pouziva nejaky antivirus napojeny na prijimaci MTA - a ten
kontroluje obsahy priloh na viry a v pripade znamych pakovanych souboru
kontroluje na viry i vnitrek archivu (to neni az tak neobvykle).

	Zrejme se vsak nevyrovnava dobre s vyskytem nekterych znaky v nazvu
a/nebo s dlouhymi nazvy a v casovem limitu postfixu nevyda odpoved -
cimz to skonci na timeout. A tim je vysvetleno i to proc po prejmenovani
soubory "projdou".

	Scanovani muze po urcite dobe timeoutovat, takze pokud dopis posila jiny
MTA, s delsim timeoutem, pak je mozne, ze takovy MTA pri odesilani uspeje.

	Jiste to neni, ale tip to je.

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz