pomala odezva pres tcpserver

Smash jirisvab na seznam.cz
Čtvrtek Květen 2 14:05:26 CEST 2002

Zdravim vsechny linuxaky,

na serveru (RH 7.1) mi bezi qmail, startovany pres xinetd.
Momentalne mi tam jedou jen systemovi uzivatele a hodne
omezeny relaying - rad bych nastaveni prekopal podle clanku
na root.cz od pana Petricka, tedy tcpserver, vpopmail, qmail
admin, smtp after pop...
Vcera jsem se tedy do toho dal a zacal jsem instalaci
tcpserveru a spoustenim pres tcpserver, ale co se nestalo -
funguje to, ale nekolikanasobne pomaleji, nez pres xinetd.
zkratka kdyz pristupuji k pop3, nebo odesilam pres smtp
(pomoci OE z Woken), hodne dlouho tam visi "pripojeno", nez
se to vubec odhodla neco delat. Pres xinetd to jelo jak
vino.
Netusite nekdo, kde je co spatne?
pop3 i smtp startuji stejne, jako to bylo v clanku.
Krom toho, kdyz pri startu zavedu pop3 pres tcpserver,
prestane mi fungovat webmin, cekajici na portu 10000.

Spoustim pomoci techto radek:
# /usr/local/bin/tcpserver -v -u 987654 -g 987654 0 smtp
/var/qmail/bin/qmail-smtpd &

# /usr/local/bin/tcpserver 0 110 /var/qmail/bin/qmail-popup
mojedomena.cz  /usr/bin/checkpassword
/var/qmail/bin/qmail-pop3d Maildir 2>&1

diky za kazdy napad / radu
s pozdravem a pranim krasneho dne