courier imap + qmail + vpopmail + mysql

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 2 16:03:10 CEST 2002

DD,
pouzivate nekdo tuto kombinaci?
Mam nainstalovanej qmail, vpopmail a v mysql
mam data o uzivatelich. Kdyz se autentizuju
pres pop3, tak vse chodi tak jak ma.
Kdyz se autentizuju pres imap, tak narazim na
problem. Uz jsem zjistil pomoci vypisovani SQL
prikazu, ze kdyz se snazim treba autentifikovat
uzivatele roubal na a-open.cz, pote uzivatele
milan na a-open.cz, tak se v tom SQL dotazu
objevi login milanl , tedy pokud je nasledujici
login kratsi nez ten predchozi, tak to pouzije
to pismeno z toho predchoziho loginu. Pripada
mi to ze nekde chybi zapis \0 za konec nacteneho
jmena, ale nedari se mi zjistit kde. Mozna je vsak
problem uplne nekde jinde nez ja ho hledam.
Pouzivam Courier Imap verze 1.4.4 a vpopmail verze
jak 5.2, tak 5.3.x (proste to latest develop).
Setkal jste se nekdo s timto problemem nebo
Vam naopak chodi vsetak jak ma?
Dekuji
Zdravi