Jak na Sendmail - lokalni dorucovani casti domeny

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Květen 3 09:59:23 CEST 2002

No jasne, to jsem ale ...
Ted uz to samozrejme jede OK.
Dik.

Jen na omluvu - snazil jsem se to rychle nakonfigurovat a doufal jsem,
ze nebudu muset studovat podrobnosti M4 a spol. - nevyplatilo se.
Jeste jednou diky.
JM

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.