upgrade na sendmail 8.12.X - problem DNEWDB

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Květen 3 15:04:08 CEST 2002

Problem to asi nebude pro svetem znaleho linuxare,
ovsem pro mne jako zacatecnika celkem ano.

Kdyz se mi napise pri makemap hash /etc/domaintable
ze to nemuze provest, ze to musim mit zkompilovano s DNEWDB formatem,
tak jsem predpokladal, ze ta tak musim zkompilovat.
A proto jsem se ptal - JAK ???.

Ze by to slo nejak upravit v linux.mc mne vubec nenapadlo.
To co jste napsal stejne rika sendmailu, ze ma pouzivat ten starsi format -
nebo se mylim ??.

Dekuji za odpoved.

JM

[marek na softlink.cz] wrote:
> [...]