Sendmail + antispam

Jan Gross g01 na lanconsult.cz
Čtvrtek Květen 9 11:24:22 CEST 2002

To je sice pekny a znamy, ale ja myslel neco automatickeho z nejake verejne
databaze, protoze dat do blacklistu cely napr. yahoo.com je blbost a davat
tam jednotlive mail adresy, tak to bych nedelal nic jinyho nez je tam
pridavat a pridavat.

Jan Gross

"Martin Duda" <Martin.Duda na hrad.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3CDA0902.5050402 na hrad.cz...