mail server

Úterý Květen 14 16:13:38 CEST 2002

Jirka Kosina wrote:

> <noflame>
> Pokud to nejaky ISP resi takto, je na case zvazit zmenu ISP ;). Udelat to

	Samozrejme, ale predstavte si, ze se jedna o firmu majici pobocku v
kazdem vetsim (> 100.000 obyvatel) meste. Odhaduji ze v tuto chvili se
jedna asi tak o 20 pobocek a vsude to mente... - navic v tomto kseftu
jsem moc mala ryba na to abych mohl 'doporucovat' a v podstate to neni
muj problem, jen upozornuji, ze proste fetchmail & spol. neni uplne
idealni a doporuceni hodny nastroj... Osobne mivam spise problem v tom,
ze pouzivam preconnect pomoci tunelovaneho spojeni pres SSH a fetchmail
si nepravidelne nekdy 2x tydne, nekdy 1x za mesic postavi hlavu...

> tak, ze pokud je TO: vice adresatu, tak z toho nasekat vice zprav do
> domenoveho kose pro jednotlive adresaty je jednoduche (+%1 ve
> virtusertable na sendmailu, a u uzivatele, ktery zajistuje domenovy kos v
> .procmailrc neco na zpusob
>
> :0f
> * $1 ?? .
> :0fE
>
> </noflame>

	Jiste, pokud mame rozumnou platformu nemame problem, ovsem na MS
platforme je to zrejme vetsi problem...:-)))

> Ovsem nemuselo by, kdyby to ISP resil nejak rozumne (v ramci moznosti)

	ISP to resi v ramci pomerne rozsireneho software, znovu rikam, ze
dorucovat dle neceho co zacina na X- zavani pruserem...