Qmail versus DHCP

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Středa Květen 15 10:52:14 CEST 2002

> From: Martin BUGNER <buma na wo.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: Qmail versus DHCP
> Date: Tue, 14 May 2002 22:28:58 +0200
>
> Omlouvam se, ale neni mi uplne jasny jak se chova, resp. nastavuje MTA
> /konkr. Qmail/ ve spolupraci s DHCP serverem. Kdyz tedy lokalni uzivatele
> maji dynamickou IP /samozrejme v zadanem rozsahu/...
> Muzu nechat DHCP, nebo se radeji vratit k modelu uzivatel=static IP ? /Jeden
> znamy mi rekl, ze dhcp dela v siti problemy. /

MTA asi s DHCP moc nesouvisi. Jinak ovsem mam dojem, ze i pomoci
DHCP lze pridelovat staticke adresy, coz bych povazoval za velmi rozumne.

Podle me na smysl dynamicke adresovani jen v pripade, kdy klientu je vic
nez dostupnych IP-adres a pritom jich muze byt pripojeno najednou mene
nez je jejich celkovy pocet (napr. omezeny pocet pristupu pres tel. linky).
--
                                                Lubos Kaspar