sendmail a neexisujici uzivatele

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Středa Květen 15 11:21:32 CEST 2002

> Date: Tue, 14 May 2002 18:15:18 +0200 (Central Europe Daylight Time)
> From: Petr Simek <psimek na jcu.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Re: sendmail a neexisujici uzivatele

> Mozna by sla * do virtusertable , ale nezkousel jsem to ..

> From: "Josef Hrabec" <hrabec na jtp.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re: sendmail a neexisujici uzivatele
> Date: Tue, 14 May 2002 18:37:56 +0200
>
> @domena.cz postmaster
>
> hodi vsechnu postu na danou domenu do schranky postmastera - aplikovat
> samozrejme az na konec virtusertable  :-)

Umel by to nekdo prosim jen pravidly v sendmail.cf? Navic by se hodilo,
kdyby to slo smerovat do programu. Ten by se totiz pak dal postupne
vyvijet tak, aby podle DB adres platnych neplatnych (byvalych) prijemcu
napr. "vychytaval" zrusene adresy, preklepy v adresach ap. (samozrejme,
ze odesilateli by poslal kazdopadne "user unknown", ale potencialnim
prijemcum by mohl predat hlavicky s doporucenim, aby si v pripade, ze
jde o chybu v adrese, zaslani na spravnou adresu vyzadali sami). Taky
by nedorucitelne adresy mohl sam psat do dedikovaneho logu (i s prip.
platnymi ekvivalenty) a postmasterovi posilat treba jen nejake
souhrny jednou za zvolene obdobi.

S diky za zamysleni
--
                                                Lubos Kaspar