MailForw nefunguje

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Květen 16 11:05:25 CEST 2002

On Thu, 16 May 2002, Jan Gross wrote:

> Poradi me nekdo v nasledujici veci? Zkusil jsem program MailForw 2.40 ,
> presne podle navodu ale pisem me to neustale nasledujici hlasku:
>    ----- Transcript of session follows -----
> smrsh: MailForw not available for sendmail programs
> 554 5.0.0 Service unavailable

Stopadesatkrat uz se to tady zodpovidalo, proc ne po
stopadesateprve...(no, treba proto, ze tato konference ma archiv, ale
budiz...)

Novejsi sendmail ma takovy mechanismus forwardovani na programy, ze misto
/bin/sh pouziva wrapper smrsh, ktery vyzaduje, aby na programy, na ktere
ma byt povoleno forwardovat, byl symlink v /etc/smrsh. Osobne to resim
tak, ze smrsh v sendmailu vypinam (v sendmail.cf nahradit relevatni
vyskyty smrsh retezcem sh).

Take je nutne, aby .forward mel jen rw pro vlastnika a nic jineho, jinak
se sendmail take bouri.

--
JiKos.