obmedzenie velkosti prij./odos. mailu per user

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Čtvrtek Květen 16 11:35:10 CEST 2002

16. 5. 2002 napsal(a) Mozolik Jozef na téma ,obmedzenie velkosti...:

MJ> mal by som otazku, ci je mozne prostrednictvom sendmailu v kombinacii
MJ> napr. s procmailom obmedzit velkost prijimanych a odosielanych sprav
MJ> pre kazdeho uzivatela zvlast

V procmailu to jde na straně prijmu, nebo si musite nadefinovat Mprocmail
a prohanet jim vsechnu postu (asi bude vyzadovat primo praci s pravidly).

Dalsi moznosti je pouzit rozhrani milter (www.sendmail.org,
www.milter.org) a pouzit toto; vim, ze jsem vcera objevil www.milter.org a
ze tam prave Vasi otazku zminovali.

Ani jedno reseni jsem v praxi nezkousel.

S pozdravem

V. S.

--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,