[maznacik na seznam.cz: postfix - prepsani Received:]

rad0 m. rado na freejane.sk
Středa Listopad 6 10:15:00 CET 2002

Zdravim.

Toto padlo na linux.cz. Neviete niekto poradit? Osobne by ma to
zaujimalo tiez. Jednym riesenim je Header_checks a IGNORE takychto
riadkov. Ja by som ale radsej (videl som to v sendmailovych hlavickach)
keby sa ta IPcka prepisala na x-ka. Da sa to? Vdaka :)

				rad0

----- Forwarded message from maznacik maznacik <maznacik na seznam.cz> -----
Dobrý den,
mám vnitřní síť a na ní poštovní server s postfixem, na kterém se mi
nedaří nastavit přepsání hlaviček u odchozích mailů, např:

Potřebuju skrýt xx.xx.xx.xx, aby nikdo neznal lokální adresy
uživatelů.

Zkusil jsem:
masquerade_domains = $mydomain
masquerade_classes = envelope_sender, envelope_recipient,
header_sender, header_recipient

ale to zjevně nezabírá :o(

Předem děkuji za nakopnutí.

Maznáčik

----- End forwarded message -----

--

:wq

sn0wcrash == rad0van misovic

    Key fingerprint = 3B52 E017 048C 0F0B 5936  E511 C71C A9C4 2A4C EC99

+++ Connection closed by foreign ghost. +++