RAV a ceske hlasky

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Listopad 18 17:39:42 CET 2002

Dobry den,

On Mon, 18 Nov 2002, Pogac Daniel wrote:

> Tento preklad http://vais.cz/other/rav-cfg.tgz ma vsak jednu chybu.

Jo, narazil jsem na ni okamzite :-)

> Totiz v konfiguraku RAV sa da povedat iba jeden jazyk v akom ma odosielat
> upozornenia. Ja to mam urobene tak ze som editoval eng subor a doplnil som
> tam este navyse hlasky slovenske. Ak je zaujem mozem poslat.

 Podobne to asi u mne dopadne taky, protoze budu chtit, aby ty hlasky tam
byly ceske/anglicke. Navic v mem RAVu je jeste "modul" antispam a tam
nektere hlasky prelozene nejsou, takze to budu dodelavat rucne, pokud
skutecne zakaznik bude chtit cesko/anglice hlasky soucasne.

 Ale kdyz mi to poslete, budu rad, treba nekdy narazim na zakaznika
pozadujici slovenstinu, tak se mi to bude hodit.

 Jestli to budu do te cestiny dodelavat, tak to samozrejme zverejnim.
Urcite se to nekdy bude nekomu hodit a treba to u me vygoogluje :-)

 Diky za ochotu a preji hezky den.

--zk