RAV a ceske hlasky

j-svajcik na zat.cz j-svajcik na zat.cz
Středa Listopad 20 13:50:07 CET 2002

diky za radu.Už jsem na to přišel nemel jsem nastvenej soubor global. Jsem
to nejak prehlid:-))))

Jan Svajcik
Network administrator
Zat a.s.
mail: j-svajcik na zat.cz
mobil: +420-728-160-027

|--------+------------------------------->
|        |          Zdenek SUTR Kaminski |
|        |          <xkaminsk na rubisko.asc|
|        |          s.muni.cz>           |
|        |          Odeslal:             |
|        |          UNKNOWN na rubisko.ascs.|
|        |          muni.cz              |
|        |                               |
|        |                               |
|        |          20.11.2002 12:35     |
|        |          Odpovězte prosím     |
|        |          uživateli sendmail   |
|        |                               |
|--------+------------------------------->
  >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                                                            |
  |      Komu:   sendmail na linux.cz                                                                                                             |
  |      Kopie:                                                                                                                                |
  |      Předmět:     Re: RAV a ceske hlasky                                                                                                   |

On Wed, 20 Nov 2002 j-svajcik na zat.cz wrote:

> Mám tokový problem at si nastvim jiny jazyk než english tak si mi pak rav
> démon nespustí nevíte čim by to mohlo být

Nevim. Podivejte se do logu. To je mnohem lepsi nez kristalova koule.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488