sendmail - pripojeni se nezdarilo

M. Foltýn - lists diskuze na itnet.cz
Středa Říjen 2 20:07:15 CEST 2002

v souboru /etc/sendmail.cf najdete radek

O DaemonPortOptions=Port=smtp,Addr=127.0.0.1, Name=MTA

a pridejte k nemu jeste jeden:

O DaemonPortOptions=Port=smtp,Addr=ip_adresa_eth0, Name=MTA

--
M. Foltýn
TeleKom, spol. s r. o.

"Jirka 'Eagle' Novak" <eagle na unicode.cz> píše v diskusním příspěvku
news:anbmrb$2mfr$1 na ns.felk.cvut.cz...