vpopmail - presmerovani, domenovy kos, ...

Lukes Zdenek lukes2 na kn.vutbr.cz
Pátek Říjen 4 00:02:38 CEST 2002

Domenovy kos nastavis v .qmail-default

| /vpopmail/bin/vdelivermail '' /home/domena.cz/user

domenovy kos je tedy ta posledni cesta a je to urceni kteremu userovi se
bude domenovy kos dorucovat

presmerovani udelas pres vytvoreni aliasu (soubor napr v adr
/home/domena.cz/.qmail-user) a zapises kam ho chces presmerovat
&name na email.cz

posilani kopii je ze si udelas aliases a ve stejnem souboru das jeste
navic doruceni do slozky (.qmail-user)

&name na email.cz
/home/domena.cz/user/Maildir

LUKIN