vpopmail - presmerovani, domenovy kos, ...

Roman outbound na centrum.cz
Neděle Říjen 6 11:45:09 CEST 2002

> ulozeno v pripade
>
> qmailadminem):
> /var/spool/vpopmail/domains/domena.cz/user/Maildir/
> &jinaschranka na domena.cz
>
> Mozna mi neco uniklo, ale proc nenainstalujete qmailadmin?
> Ja jedu na vpopmail 5.2 a qmailadmin 1.0.2 a je to bez
> problemu.

Dobrý den Jirko,

ja osobne jsem musel zasahovat primo, protoze jsem potreboval vyvolat
aplikaci na zasilani dorucenky na mobil - zde se projevuje zcela stejny
problem, tedy, pokud to vyřešíme pro &, pak to bude jistě fungovat i pro |

ja osobne qmailadmin mam a pouzivam ;-) ale neda se v nem delat vse... Btw
co je to ten mailrobot ? :)

Roman