zmena forward cez mail

Martin Chocholous chocholous na astarta.sk
Pátek Říjen 11 16:23:57 CEST 2002

Ahoj,

pokusam sa rozchodit taku vec, ze uzivatel si posle mail so specialnym
Subjectom (napr.: "forward1", "forward2") a procmail mu podla toho
upravi .forward, resp .procmailrc. Tieto subory by som mal
pripravene a jednalo by sa vlastne len o kopirovanie pripravenych.
Nejako sa mi nedari, pretoze ked existuje .forward, neberie do
uvahy .procmailrc a priamo menit beziaci .procmailrc sa mi nedari.

Alebo ma niekto vyriesene, ako si zmenit jednoduch s mailom
forwardovanie? Potrebujem to vyhradne cez mail, aby sa to dalo
zmenit aj SMSkou.

Martin

Martin Chocholous, Astarta, spol. s r. o.
tel./ fax:  +421-2-6381 0124
e-mail: chocholous na astarta.sk
web: http://www.astarta.sk