Vyriesene: Procmail a odrezanie priloh

Martin Chocholous chocholous na astarta.sk
Pondělí Říjen 14 10:23:05 CEST 2002

Tak som to vyriesil, keby to niekoho zaujimalo prikladam .procmailrc:

SHELL=/bin/sh
#LOGFILE=${MAILDIR}/procmail.log
#LOG="--- Logging ${LOGFILE} for ${LOGNAME}, "

:0

{
:0c: normal.lock
/var/spool/mail/a_test

:0: forward.lock
| head -50 \
| sendmail -oi 46456465 na gsm.eurotel.sk
}

Ma to len jednu chybicku, ze to mrsi attachmenty, ktore sa nahodou
vojdu do tych 50tich riadkov, ale to mne nevadi.

Martin

Send reply to:  	sendmail na linux.cz